İzleyiciler

7 Mayıs 2012 Pazartesi

In the Cut

   

         

Yapım: 2003  -  ABD, 
Tür: Dram,  Gerilim,  Gizem,  Polisiye,  Romantik,  Erotik, 
Süre: 113 dakika
Yönetmen: Jane Campion, 
Oyuncular: Meg Ryan, Mark Ruffalo, Kevin Bacon, Jennifer Jason Leigh, Nancy La Scala, Daniel T. Booth, Yaani King, Heather Litteer, Sunrise Coigney, Funda Duval, Frank Harts, Sharrieff Pugh, Susan Gardner, Nick Damici, Zach Wegner, Dominick Aries, Sebastian Sozzi



Filmin Özeti:
 New York’ta bir üniversitede İngilizce öğretmeni olarak çalışan profesör Franny Thorstin,  Mahallede evinin yanı başında işlenen cinayetler yüzünden cinayetleri araştırmak için bölgeye gelen Dedektif Ruffalo tanışır. Daha sonrasında kardeşi de öldürülen Franny  dedektiften şüphelenmeye başlar. Meg Ryan sanat için soyunmuş ve hiç alışık olmadığımız türden bir rol sergilemiş. Bu karaktere bu filme evet derken derken ne düşünüyordu çok merak ediyorum. Filmin sonun da Meg Ryan katili öldürür . Katil tabi ki göze batmayan 2. dedektiftir. Hayır şunu anlamıyorum kız dedektife senin dövmeni gördüm sendin diyor(filmin başındaki kurbanla) adan arkadaşımda da aynı dövmeden var alla alla o olmasın demiyor.  Bir yerde özetini okuyabilseydim yine izler miydim???  Sonu hiç bir yerde yazmadığından ve sırf  sonunu merak ettiğimden izledim ve beğenmedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder